Escola d’arts escèniques
La utilitat de les arts escèniques és oferir un espai d’aprenentatge on imaginar, experimentar, aprendre i crear. I que la seva pràctica a les aules ens permeti improvisar, ser resolutius, i creatius.
Una forma d’experiència i de coneixement directe que no resideixi només en la paraula en si, sinó en allò que és transformador.
Teatre
Fer teatre, jugar a ser un altre, interpretar contes, rols, personatges imaginaris.
La pràctica de la improvisació, el diàleg i la creació d’escenes.
Treballar l’expressivitat, l’escolta, l’observació, i el treball en equip.
Desenvolupar l’imaginari i la creativitat pròpia, exercitant les capacitats comunicatives, així com la capacitat de raonar i analitzar les accions i el missatge que volem transmetre.
Aprendre a parlar, a desinhibirse i a expressar-se fluidament utilitzant la paraula com a partitura i el cos com a instrument.

Expressió corporal
L’objectiu d’aquesta activitat és oferir un espai obert al joc. Es proposen jocs d’escalfament, de percepció, d’observació, de psicomotricitat. A partir d’aquest exercici lúdic, els infants adquireixen consciència del propi cos, de sí mateixos i del seu imaginari jugant a ser un altre.
Un aprenentatge que promou la creativitat, l’expressió, i la relació amb els altres fomentant la integració de l’alumne i el grup-classe.

Dansa
Iniciació a la dansa
Mitjançant els diferents estils musicals treballem dinàmiques i qualitats de moviment variades. L’objectiu d’aquesta activitat és controlar les habilitats motores com l’equilibri, la coordinació i la consciència corporal. Posant la tècnica de la dansa al servei de l’expressió, per gaudir amb llibertat de tot el potencial artístic a través del moviment i la dansa.

Dansa clàssica
La dansa clàssica treballa la pràctica de determinades postures, el perfeccionament tècnic i l’elasticitat, la col·locació, la correcció postural, la consciència i la percepció del propi gest.
Treballa la precisió, la mesura, el metratge, el tempo, el rigor i la disciplina en l’exercici dins la coreografia. El seu aprenentatge desenvolupa la consciència corporal, la coordinació, la concentració i la psicomotricitat.

Dansa contemporània
Aquesta disciplina treballa la improvisació, la recerca i la investigació de les capacitats de moviment pròpies. Un aprenentatge que promou la creativitat i les possibilitats expressives de l’alumne/a, aprofundint en l’escolta i l’adquisició del ritme. A més a més, es treballa la base tècnica de la dansa i la coreografia.

Dansa urbana
La dansa urbana inclou una gran varietat d’estils: popping, locking, new-style, hip-hop.. I tots ells configuren la base de la disciplina que us presentem en aquesta proposta.
La dansa urbana conceptualitza el ballar amb el gest quotidià. I la seva pràctica proposa inventar un gest modern per a un nou tipus de ball.
Fomenta la coordinació, la percepció rítmica del moviment, la consciència de l’espai i del propi cos, així com la memòria i el treball coreogràfic
